"ලෝකය ගෝලාකාර බව ව්යවස්ථාගත වූයෙන් කැළඹුනෝ සෑම ගංගාවක් අසලම ගොඩනැගුනු ජනපදවල සිටියෙන් ඔවුන් ඒ මොහොතේ සිට ඉමහත් භීෂණයක් ලොව පුරා පතුරන්නට කුරැල්ලන් අතේ සංදේශ ලියා යැවූහ. එම සංදේශයේ මෙලෙස ලියැවී තිබුනි."
හකාවතී
(October 03, Colombo, Sri Lanka Guardian) ඒ නොපෙනෙන සියල්ල විශ්වාස කරන්නා වූ ද පෙනෙන්නට තිබෙන සෑම දෙයක්ම අවිශ්වාස කරන්නා ද වූ මිනිසාගේ යුගයයි.භාෂාවේ තර්ක ශාස්ත්රය ඉපදෙමින් සිටි සමයයි.
කාලය මැනීම පිළිබඳ අදහසක් කිසිම ප්රාණියෙකුට නොමැති වූයෙන් දරැවන් ද දෙමව්පියන් ද එකිනෙකා මතක නොතබාම ජීවත් විය. පරම්පරා අතර වෙනසක් ගැන ද කිසිවෙකුට කිසිම අවබෝධයක් නොවුනෙන් පියවරැන් සමග දියණියෝද සහෝදරියන් සමග සහෝදරයෝ ද පුතනුවන් සමග මව්වරැ ද අහඹු ලෙස උදා වූ සීතල රාත්රීන් හි අඳුරැ වන පෙත්වල අත්හැර දමා ඇති ගල්ගුහා වල සහ කිසිවෙකුත් විසින් නොලැග හුන් ගස් බෙනවල ද එකිනෙකාගේ උණුසුමේ දි සංවාස ගත වූහ. ඔවුනොවුන්ගේ ජනකාණුවල පැවැති ජීව රසායනික ගති ගුණ හේතුන් කරණ කොට ගෙන සුදුසු පරම්පරා පවතින්නට ත් නුසුදුසු විකෘති පරම්පරා සූන්නද්ධුලි වන්නට ද වූයේ චාල්ස් ඩාවින් ඉපදෙන්නටත් අවුරැදු මිලියන ගාණකට පෙරය.
වැඩකට නැති එවුන් වඳ වී ගොස් වැඩකට උචිත එවුවන් පවතින්නට ද එය පසුකාලීනව නියමයක් වන්නට ද පටන් ගත්තේය. මිනිසුන් එකිනෙකා කිසිවෙකුගේ මුහුණක් මතක තියා ගන්නට උනන්දු නොවුනෙන් කිසිවෙකුත් කිසිවෙකුට ප්රේම නොකරන්නට වූයෙන් දරැවන්ට පියවරැන් මේ යැයි අදහසක් හෝ දරැවන්ට මව්වරැන් මේ යැයි අදහසක් නොවීය. ආහාරයට ගත යුතුදේ ගැන හෝ නොගත යුතු දේ ගැන ඔවුනට කිසිදු අවබෝධයක් නොවුනෙන් සමහරැන් පස් ගල් වැලි දැව සහ අසූචි ද අනුභව කලෙන් විවිධ අසාත්මිකතාවන්ට ගොදුරැව මියැදුනේය. ඒ මළකඳන් එම ආහාර පාන පරිභෝජනය කළ තැන්වලම රැඳුනු අතර ඒවා කාබනික ප්රතික්රියා වලට ගොදුරැ වන්නට විය. ඒ අතර වන ළඳුවල තැනිතලාවල ගල් තලා මත මිනිසුන් හුදකලාවේ මියැදෙන්නටත් මියැදෙන මිනිසුන් ගේ කුණු වූ සිරැරැවලින් ගලා ගිය ඕජාවලින් සහ වායූන්ගෙන් පරිසරයම දුර්ගන්ධයෙන් වැසී යන්නටත් වූයෙන් සමහර මිනිසුන් අලුත් බිම් සොයා ඉබාගාතේ සැරිසරන්නටත් ජලය ආශ්රිත ගං දෑලවල නැවතී ගිමන් හරින්නටත් වූයෙන් කුඩා මිනිස් කණ්ඩායම් සහිත ජනපද බිහි වන්නට විය. ඒ එක ජනපදයක ගැහැණියකගේ මුහුණුවර මතක තියා ගත් එක් මිනිසෙක් නැවත නැවත එම ගැහැණිය ම සංවාසයට ගන්නට වූයෙන් වෙනකෙකු හා එම ගැහැණිය සංවාස ගත වීම දකිනු නොරිසි වූ ඔහු ඇය රඳවනු වෙනුවෙන් සාමුහිකව වැටී හුන් ජනපද ගල් ගුහාවෙන් වෙන්ව සිය දෑත් භාවිතා කොට තනා ගත් නිවෙසක් ගස් දෙබලක නිර්මාණය කරගැනීමත් සමගම මිනිස් සංහතිය තර්ක ශාස්ත්රය අර්ථ ශාස්ත්රය සමගම ජ්යාමිතිය මෙලොවට ගෙන එන ලද්දේය. එයින් නොනැවතුනු ඔව්හු පොල්කට්ටක දිය පුරවා එම ජලය එහි රැඳී ඇති ආකාරය ගැන පරීක්ෂා කර මහ මුහුදේ ජ්යාමිතිය සසඳා තමන් ජීවත් වන මෙම පොලෝ තලය පොල්කට්ට්ක් මෙන් ගැඹුරක් ඇති පැතැලි බේසමක් යැයි තීරණය කලෙන් වෙන කවරදාකටත් වඩා සැහැල්ලුවෙන් ඔවුහි නින්දට වන්හ.
එක වගේ මුහුණු තිබූ සියළු මිනිසුන් විවිධ මුහුණු ඇති අය බවට ඉන් පසුව වෙනස් වන්නට පටන් ගත්තෙන් ද මතක තියා ගැනීම ආශ්වාදනීය චමත්කාරයක් බවට ඔවුනොවුන් පසක් කර ගනිමින් ද අනිත් අතින් ඔවුනොවුන්ගේ මුහුණුවල තිබූ විකෘතිතා නිසා එකිනෙක නොරැස්සන්නට ද තමන්ගේ යැයි පෞද්ගලික සීමාවක් පළමුවෙන් තම සිරැරෙන්ද දෙවනුව තම සිරැරට මදක් ඔබ්බට ද බල පවත්වන්නට ඔවුන් උත්සාහ ගත්තෙන් මිනිසුන් තමන්ට මරණය යැයි අදෘශ්යමාන දෙයක් පවතින බවත් එය කල් දමා ගැනීම යනු ජීවත් වීම බවත් තේරැම් ගත්තේය. වයසට යෑම යනුවෙන් දෙයක් එකිනෙකා ගේ රමණ උද්දාමයන් ක්ෂය වීමත් සමග ඔවුන් ක්රමයෙන් හඳුනා ගනී. රමණ උද්දාමයන්ගේ වෙනසට හේතුව අහසේ විටින් විට පායා එන අතපානු දුරක නොවු ආලෝකමත් වස්තුව හේතුවෙනැයි ද එම වස්තුව නිසා කාලය උපදින බව ද ඒ කාලයේදීම මිනිසුන්ගේ ඔලුවෙන් එලියට බට දෙවිවරැ ගස් බඩ ගා රැක් දේවතාවන් බවට පත්වී මුහුණු වෙනස් වූ මිනිසුන් ගෙන් ගරැ බුහුමන් ලබන්නට ද පටන් ගත්තෙන් දෙවිවරැ යැයි සෝබනීය මුහුණු ඇති පිරිසක් ගස් උඩට වී පහල සිටින මිනිසුන් දෙස නිරන්තරයෙන් බලා සිටින බවත් නොබෝ කලකින්ම සියලු මිනිසුන් විසින් තර්කාණුකූලව තේරැම් ගත්තේය. කාලය බොහෝ ඉක්මනින් ගෙවී යාමත් සමග ඔවනොවුන් හඳුනා ගැනීමට නම් භාවිතයට ඒමෙන් සියළු දේ සඳහා නිර්ලෝභී ලෙස නාම පද ලැබෙන්නට වූයෙන් ජ්යාමිතියේ පිහිටෙන් පොළව බෙදා ගැනීමේ අවශ්යතාවය ඇති විය. පොලවේ ඇසට අසුවන මායිමේ සියල්ලටම නම් සහ ගම් දෙන්නට සියල්ලෝ නොපසුබට වූහ. ගංගාවක් දෙගොඩතලා යද්දී සිය ගම් බිම් පමණක් නොව වගා කටයුතු කළ බිම් කට්ටි ද එතුවක් කල් සංවාසයට වෙන් කරගත් ගැහැණු ද නැවතත් තමන් සතු කර ගැනීමටත් වගා කළ ඉඩම් පොළව මත නැවත සළකුණු කරගැනීමට ඔවුන් කල්පනා කළ හෙයින් සිය සිරැරැවල තරමට ගැලපෙන ඇඳුම් ද ඉඩම් ද සකස් කරගත්තේය. හදිසියේ වනයෙන් එලියට ආ මොහොතක හිරැ අහසේ මුදුනේ දීප්තිය දෙමින් බබලන බව දර්ශනය වූවෙන් එදෙස නොබලන්නටත් බලනවා වෙනුවට ඊට හිස නමා සිටීමටත් ඔවුන් පුරැදු වූයෙන් ගස්වල ඉන්නා දෙවියන්ගේ ලොක්කා අහසේ ඉන්නා හිරැ බවත් හඳුනා ගන්නට අප්රමාද විය. සියල්ලට අධිපති හිරැ හෙයින් සැන්දෑවේ ඔහු විවේක ගන්නේ යම් සේද මේ මිනිසුන් ඔහුව අනුකරණයට නිර්ලෝභී වී නිදා ගැනීම සඳහා රාත්රිය වෙන් කරගත්තෙන් වඩාත් සැපසේ නිදිසුව විඳින්නටත් එම නිද්රාගත අවස්ථාවේ මැජික් දකින්නටත් ඔවුන් ප්රිය වූහ. මේ මැජික් වලට සිහින යැයි ඔවුන් නාමකරණය කලේ මිනිසා දුටු ප්රථම හීනයෙන් අවුරැදු ලක්ෂ ගාණකට පසුවය.
කාලයාගේ ඇවෑමෙන් ගේට්ටු තනන්නෙකු ජනේල සාදා එකිනෙකාගේ වත්කම් සමග හුවමාරැ කරගත්තෙන් ජනේල මිනිස් අවශ්යතාවක් බවටත් සියල්ලන් ශ්රමයෙන් උපයා ගත් සියළු දේ එම ගේට්ටුතනන්නා වෙතට එක් රැස් වීමටත් පටන් ගත්තෙන් ගේට්ටුතනන්නා ජනෙල් හිමියන් අස්වසනු වස් කාලය ගත වීමෙන් ශරීර වයසට යෑම මිථ්යාවක් බවත් සදාකාලික යෞවනෝදයේ රහස සිරැර පාවිච්චියෙන් තොරව පවත්වා ගැනීම බවත් කල්පනා කිරීමේ දි කායික ශ්රමය වගුරනවාට වඩා සිය දහස් ගුණයකින් ශරීරය පීඩාවට පත්වන බවත් පෙන්වා දීමෙන් පසු තමන් විසින් නිපදවන ලද ජනේල දිහා මුළු කාලයම යොදවා කල්පනා රහිතව බලා සිටීමෙන් සදාකාලික ජීවනයේ රහස තමන්ට අත් දකින්නට ලැබෙන බව කීමෙන් පසු එතුවක් ලෝකය පැතලි වස්තුවකැයි සිතා සිටි මිනිසුන් මේ තමන් ජීවත් වන වස්තුව මතුපිට ගෝලාකාර බවත් මේ ගෝලාකාර බව හේතුවෙන් ලෝකය පුරාම තඹ කම්බි අතුරා මකුළු දැලක් නිර්මාණය කළ හැකි බවත් ඔප්පු කරගත් අතර ගේට්ටුතනන්නා ඉන්පසු මේ මකුළු දැල වියා සිය අධිරාජ්යය ස්ථාපිත කරගත්තේය. බහුතරයක් මිනිසුන් ඔහුට අනුව හුදකලාව අලස සුව විඳිමින් කල්පනා රහිතව කාලය ගත කිරීම තෝරා ගත්තේය.
ලෝකය ගෝලාකාර බව ව්යවස්ථාගත වූයෙන් කැළඹුනෝ සෑම ගංගාවක් අසලම ගොඩනැගුනු ජනපදවල සිටියෙන් ඔවුන් ඒ මොහොතේ සිට ඉමහත් භීෂණයක් ලොව පුරා පතුරන්නට කුරැල්ලන් අතේ සංදේශ ලියා යැවූහ. එම සංදේශයේ මෙලෙස ලියැවී තිබුනි.
ලෝකය මෙතුවක් කල් සමතලා වූ හෙයින් ද එය මිනිස් වාසයට ආරක්ෂා සහිත ස්ථානයක් ව පැවතුනේය. එනමුත් අප කෙරෙන් දුරස්ථ වාසයේ ඉන්නා ගේට්ටුකාරයා විසින් ලෝකය ගෝලයක් බවට පත්කරන ලද්දෙන් මෙතුවක් ලෝ කුහරයේ රැඳී තිබූ මේ මහා සාගර ජලය කිසියම් මොහොතක මෙම ගෝලයෙන් ගලා ඉවතට යන බවත් එම අවස්ථාවට සූදානම් වන්නට නෝවා නම් පුදගලයෙක් සාදා ඇති නැවට සියල්ලන් එකතු විය යුතු බවත්ය.
මෙම මහා ජල පාතනයට හසුවන්නන් අභ්යවකාෂයේ ඈත අඳුරැ කෙළවර සදාකාලිකව සිරගත වන බවත් ඔවුනට යළිත් තම නෑ මිතුරන් දකින්නට වන්නේ මේ මහ පොලොව යථා පරිද්දෙන් පැතැලි වූ දිනයක බවත් වැඩිදුරටත් එම සංදේශයේ කියැවුනි.
මෙය කියවීමෙන් සියල්ලන් භීතියට පත්විය. ඔවුහු කඳුමුදුන් සොයා සංක්රමණය වන්නට විය. ඔවුන් එතුවක් පාවිච්චි කරමින් හුන් ජනේල තැන තැන අතැර දමා වැටී තිබෙනු දක්නට හැකි විය. මින් ගේට්ටුකාරයාගේ ආදායම මන්දනය වීමෙන් ඔහු කුපිත වන්නට ගත්තේය. ඔහු සිය දියණියන් හට ගුගුලේය. දියණියන් වහා නෞකාවල නැගී සිවු දෙසට මුහුදු රකුසන් කෙරෙහි ගොදුරැවනු වස් සාගරගත විය.
මෙම ජල ගැල්මෙන් ගැලවීමට නෝවා ගේ සමතල ලෝක නැවට යනවාට වඩා ගෝලාකාර ජනේල ලෝකයේ හුස්ම හිරවී මැරීයාම ශ්රේෂ්ඨ බව කණ්ඩායමක් ස්ථිරව තීරණය කලෙන් ඔව්හු ජල ගැල්මට ඔරොත්තු දෙන බංකර විශේෂයක් අත් හැර දමන ලද ජනේල එකතු කර තනාගත්තෙන් නෝවාගේ නැවේ සාක්කිකරැවන්ට අතිශය ලජ්ජාවට පත් කරමිනි.
නෝවගේ සාක්ෂිකරැවෝ වහ වහා ළඟ එන මේ ලෝක මහා ජල පාතනය ඔප්පු කරන්නට පර්යේෂණයක් සංවිධානය කළහ. ලෝක ගෝලයේ අනුරැවක් තනා එයට ජල බාල්දියක් වක්කිරීමෙන් සියළු ගංගා සහ කඳුමුදුන් දිය වී යන අයුරත් එනමුත් නෝවාගේ නැව එම ජල කඳමත පාවෙමින් ආරක්ෂා වන අයුරැත් පෙන්වා දීමෙන් අනතුරැව නිවුටන් හැර අන් සියල්ලෝම නිවුටන් අතැර නෝවාගේ සාක්කිකරැවන් අතරට එකතු විය. එම පර්යේෂණයේ සාක්කිකරැවන් ඔල්වරසන් දුන්නේය. ඔවුනට ලොව වටා රවුමක් යාමට ද මෙම ජලපාතනයත් සමග නොමිලේ අවස්ථාව උදාවන බව කීමෙන් සියල්ලෝ තම තමන් රැචි ආහාර ද්රව්ය තම්බා වියලා බෝතල් කරගත්තේ මෙම අපුරැ ලෝක සවාරියේදි හපා හපා යන්නටය. ඔව්හු සිතා සිටියේ තමන් වගා කරමින් හුන් ගංගා ද්රෝණි යනු මේ ලෝකයේ එකම වාටිය ලෙසය. දැන් වාටි අතුරැදහන්ව ඇති හෙයින් සියළු සාගර ජලය ඉවත් වීමෙන් යම් දිනෙක ඔවුනට ජීවිත කාලයටම කන්න අවශ්ය ආහාර භවබෝග එකවර වගා කර නිස්කලංකයේ ඉන්නට හැකි වනු ඇති බව නෝවාගේ නැවේ දිනපතා සූදානම් කර තිබූ සංදර්ශණයේදී වාමනයකු ලෙස වෙස්වලාගත් නරයකු රඟ දැක්වීය.
ඉන්පසු හුදකලා නිවුටන් අතිශය දුෂ්කර කාලයක් ගත කර සාගරවල මුහුදු ජල මට්ටම් මැන බලා එම මුහුදු මට්ටම ක්රමයෙන් ඉහල යන වග දැනුනෙන් ව්යසනය අත ළඟබව වටහා ගත්ත ද නෝවා ගේ නැවට නැගීම ප්රතික්ෂේප කළේය.
බංකර පිහිටා ඇති සමහර තැන් හඳුනා ගත හැකි කෘතිම බුද්ධියෙන් යුත් චන්ද්රිකාවක් හදිසියේම කඩා වැටුනේ මේ ආකාරයට තමන්ගේ ඉඩම් කට්ටි නැවත සොයා ගනිමින් බිම් මිනුමෙහි යෙදී හුන් ගංගාවාසී කණ්ඩායමක් සිය උපකරණ අටවං හුන් තැනිතලා පෙදෙසකටයි.
ඔවුන් ගේ කණ්ඩායම පස්දෙනෙකුගෙන් සමන් විත වූයෙන් ඔවුනට ආහාර ජලය සහ බෙහෙත් ලෙස ගත හැකි ද්රව්ය සීමිත ප්රමාණයක් වූයෙන් මෙම කඩා වැටුනු යන්ත්රය කෙරෙහි ඔවුනගේ අවධානය අවම විය. ඔවුනට යම්තම් ප්රමාණවත් වූ ආහාර තවත් කෙනෙකුට බෙදා ගැනීම උදෙසා ප්රථමයෙන් විරැද්ධ වූයේ නිවුටන් ය.
චන්ද්රිකාවේ අභ්යන්තරයේ වූ යන්ත්රය සිය සූර්යබලයෙන් ක්රියාත්මක වන අඩු පඩු විහිදා මරණාසන්න මිනිසෙක් මෙන් හොෂ් හොෂ් ගා හඩතලමින් ඒමේ අත වැනෙන්නට විය. නිවුටන් ඔවුන්ගේ ආහාර ගබඩා කර තබන ලද පොට්ටනි දෑතින් හැරෑ වලවල් තුලට ක්ෂණිකව ඔබා එමත වැලි අසුරන්නට විය. මැටි පුවරැවක සටහන් වු පිඹුරක් බලමින් හුන් ඇනසිගෝරස් ගෞතමදාස තවත් සගයෙකු වූ පෛතගෝරියානු නිමලසේන ට අතින් සංඥා කලේ සිටවා තිබූ ලී පොලු අතරින් ඇස් තබා එල්ලය ගෙන තවත් එබඳුම ඉන්නක් සිටවනු පිණිස ය.
ලෝක සාගර ජල පාතනය පිළිබඳ පර්යේෂණ කරමින් ලෝ වටා සංචාරය කළ මහාචාර්යවරයෙකු කුඩා දේ ලොකු කර බලන කණ්ණාඩියක් රැගෙන වෙරළ දිගේ ඇවිද ගිය අතර පොලවේ සිටවූ ඉන්නක් දුටුයෙන් ඒ නයිල් වාසීන් ගේ වටිනා බිම් මිනුම් උපකරණයක් බව සිය සටහන් පොතේ සටහන් කර ගත්තේය.
පොළව මත හිට වූ ඉන්න රැගෙන ගිය හෙතෙම එය කෞතුකාගාරයේ තැන්පත් කළ අතර සිය කලබලය නිසා තැනිතලාවේ දමා ආ කාචය සොයාගත් මිනුම්දොරැවන් එය සවිකර ආකාෂවස්තු නිරීක්ෂණය කළ හැකි යන්ත්රයක් නිපදවා ගත්තෙන් තමා වටකර ඇති ලෝකය අති විශාල බවත් බිම් මැනීම නිරර්ථක ක්රියාවක් බවත් පසක් කර ගත්තේය.
මිනින්දොරැවන් ගේට්ටුතනන්නා ට අභියෝග කරමින් පොලවේ මහ හිලක් සාදා සියළු සාගර ජලය එතුලට දමා ආරක්ෂා කරගැනීමේ වැඩපිලිවෙලක් රහසිගතව ක්රියාත්මක කළ බැවින් හදිසියේ පොලව කැණීම් මධ්යයේ කළු දිය දහරක් මතුවීමෙන් සියල්ලන් පොලව කැනීම නවතා දමා එම කළු දිය දහර අධ්යයනය කරන්නට ගත්තේය.
වැඩිහිටියකු කීවේ එම කළු දිය දහර දෙවියන්ගේ අසූචි බවත් එය ශුද්ධ දෙයක් ලෙසත් කවදා හෝ ගේට්ටුතනන්නා මේ දීපංකරයට පැමිණ මෙය අයිතිකර ගන්නා බවත් මේ දෙවියන්ගේ දෙය මිල කළ නොහැකි බවත්ය.
කොලු ගැටයකු බාල්දියක් පුරවා ගත් දෙවියන්ගේ අසූචි එම මහල්ලාගේ හිස මත හෙලීමෙන් සියල්ලෝ ඔල්වරසන් දී එම බොර තෙල් ස්නානයට පටන් ගත්හ.
විශ්වයේ කෙළවර තමාට යා නොහැකි තැනක සියළු සත්ය සැඟවී ඇති බවත් එය කවදා හෝ තමන් හෙලි කරගන්නා බවත් කියමින් මිනින් දෝරැවන් තරගයට මෙන් අහස නිරීක්ෂණය ට අර දුරේක්ෂය භාවිතා කළ අතර ඔවුන් තමන් සිටි තැන සිට නුදුරින් දුටු කන්දේ මුදුන විශ්වයේ කේන්ද්රය බව වටහා ගත්හ. තවද සාගර ජල පාතනයෙන් නෝවා ගේ නැවේ ඉන්නා අයට ලොව වටා රවුමක් යන්නට ලැබුන ද අර සියළු සත්ය සැඟවී ඇති විශ්වය කෙළවරට යාමට කවදාවත් අවකාෂයක් නොලැබෙන බව දැන ගත්තෙන් ජලපාතනයට මුහුණ දීමට ඔවුහු උද්යෝගී වූහ. සියළුම රාත්රීන් හිදී අහස සියුම්ව නිරීක්ෂණය කළ ඔවුහු සාගර ජල මට්ටම් ඉහල යන්නේ විශ්වයේ සිට ජලය මහ පොලවට කාන්දු වන හෙයිනැයි ද නිගමනය කරමින් එම කාන්දුව සිදුවන අහසේ ඉම සොයන්නට වන්හ. තව ද ඉහට උඩින් පේන තරැගොන්නේ එක තරැවක් කවදාවත් සෙලවුනේ නැති හෙයින් එය එල්ලේ දෙවියන් සිටින බවත් එය කන්ද උඩින් පෑයූ බවත් එයට උතුර තරැව යයි කියන්නට ද ඔවුන් සියල්ලන් එකඟ විය. කඳු මුදුන ආශ්චර්යමත් ස්ථානයක් බවට පත් විය. එය නැරඹීමට කඳු තරණය කර යාමට කාලය වෙන්කර ගත් ඒ උදවිය ඉන්පසු එහි හිරැ දෙවියන් ද වර්ෂයකට දින හැටපහක් ද ඇති වග සොයා ගත්තේය.
ඉන්පසු කැලැන්ඩරය මිහිමත සෑම ගහක වැලක කොලයකම ලෙල දෙන්නට විය. කාලය වෙනදට වඩා වේගයෙන් ගෙවෙන බව කාටත් වැටහුනි.
කැලැන්ඩරය ලැබීමත් සමග මිනිසුන් හඩන්නට ද සිනහ සෙන්නට ද පුරැදු විය.
හඩන්නට වූයේ කිසිම ඉතිරියක් නොකර ම දින ගෙවී යන බව තේරැම් ගිය හෙයිනි.
සිනහ සෙන්නට වූයේ ඊළඟට ඔවුන් ඔරලෝසුව නිපදවන බව දැන සිටි හෙයිනි. කාලය සූක්ෂමව මනින්නට වූ තරමටම තමන් ගේ ආයුෂ වැඩිවන්නේ යැයි තර්කාණුකූලව ඔව්හු වටහා ගත්හ.
ඔවුන් දෙපිලම බලාපොරොත්තුවෙන් හුන් මහා සාගර ජල පාතනය තවමත් සිදු නොවීම ගැන දෙගොල්ලන්ම වික්ෂෝභ විය. කාලය මැනීමට පරමාණු ඔරලෝසුද නිර්මාණය කරගත් ඔවුහු නැව වෙනුවට ආකාෂ යානා තනා ගෙන කල් බලමින් සිටින්නට වූහ. -Sri Lanka Guardian
Home »
» මහා ජල පාතනය
Post a Comment